Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij BURGER KING® Leidseplein Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Sara
16 nov 2025 om 12:16
Verschrikkelijk!! Ik heb op de bon geschreven dat ik geen bacon wil en het is alsnog met bacon gekomen. ALLES is koud, ik heb geen rietjes gekregen dit is de slechtste bestelling ooit
Pat
15 nov 2025 om 18:22
De bestelling ging fout. Het moest bezorgd worden, maar stond op afhalen. X-keer gebeld, maar niemand neemt de telefoon op. Heb €17 voor niks betaald. Slechte service hoor!
Jarmo
15 nov 2025 om 18:05
There was a nasty big horned bug in my hamburger? I hope they pay me back big time
Kayleigh
14 nov 2025 om 23:50
Didnt want collection. They change my order, wanted delivery. No response when i phoned. No ive been charged for food i cant collect, not happy
Azzurra
14 nov 2025 om 19:16
I wrote the wrong address but he still found me!! Thank you so much
rienk
14 nov 2025 om 9:08
na 2 uur wachten ben ik om 02.00 in de nacht naar bed gegaan. nooit gekomen. volgende dag lees ik: geleverd om 01.25. dus nog liegen ook. ongelogelijk. tijdens de zogenaamde bezorging 4x geprobeerd te bellen. 1x telefoon erop gegooid rest niet opgenomen
Yalcin
13 nov 2025 om 20:11
Alles was ijskoud, en 1/3e van de bestelling ontbrak. Wij zijn uiterst ontevreden en zullen hier nooit meer bestellen!!
Veronique
12 nov 2025 om 10:14
Order took over an hour to make 1.6kms food arrived cold, disgusting.
Andres
9 nov 2025 om 0:20
Me han vuelto a dejar sin comida por segunda vez. No llaman ni intentan contactar conmigo. Trabajo en una tienda y es muy fácil entrar y preguntar.
Mehdi
8 nov 2025 om 21:58
order was missing elements
Nathalien
8 nov 2025 om 21:49
Top
miles
8 nov 2025 om 10:29
Helft van de bestelling mist en het was koud